اندرونی روابط کیا ہے ۔ SEO میں اندرونی روابط کی اہمیت

Table of Contents

اندرونی روابط کیا ہیں؟ اندرونی روابط کیسے بنائے جاتے ہیں ۔ 

 اندرونی روابط اور SEO میں ان کی اہمیت

 ہماری گفتگو میں “اندرونی روابط اور SEO میں ان کی اہمیت”، ہمیں یہ جاننے کی ضرورت ہے کہ ایک لنک جو ویب سائٹ کے ایک صفحے کو بہت سے دوسرے صفحات سے منسلک کرتا ہے اسے اندرونی لنک کہا جاتا ہے ۔  صارفین اور سرچ انجن دونوں آپ کی ویب سائٹ پر مواد دریافت کرنے کے لیے لنکس کا استعمال کرتے ہیں۔  صارفین اور سرچ انجن صفحات کی شناخت نہیں کریں گے ۔ اگر وہ آپ کی ویب سائٹ پر لنکس دریافت نہیں کریں گے۔  اندرونی روابط کئی قسم کے ہوتے ہیں۔
 اپنے ہوم پیج ، مینو ، پوسٹ فیڈ وغیرہ پر لنکس کے علاوہ ، آپ اپنے مواد میں لنکس شامل کر سکتے ہیں۔  ان روابط کو سیاق و سباق کے لنکس کہا جاتا ہے ۔  سیاق و سباق کے لنکس صارفین کو یہ سمجھنے کی ترغیب دیتے ہیں ، کہ آپ کی ویب سائٹ کس قسم کے مواد سے متعلق ہے ۔  اچھے اندرونی روابط SEO کے لیے بھی اہمیت رکھتے ہیں ۔

SEO کے لیے اندرونی روابط کیوں اہم ہیں :

 اندرونی روابط اور SEO میں ان کی اہمیت :

 اس موضوع میں داخلی روابط اور ان کی اہمیت کے بارے میں ہم کہہ سکتے ہیں کہ اندرونی لنکس گوگل کے لیے آپ کی ویب سائٹ کے تمام صفحات کو دریافت کرنے ، سمجھنے اور انڈیکس کرنے میں بہت مددگار ہیں۔ اندرونی لنکس آپ کے تمام ضروری صفحات کی درجہ بندی کرنے میں بھی مددگار ثابت ہو سکتے ہیں ۔ اگر آپ انہیں حکمت عملی کے ساتھ استعمال کرتے ہیں۔اگر آپ چاہتے ہیں کہ آپ کی ویب سائٹ گوگل میں اونچے درجے پر آئے تو اندرونی لنکنگ ایک اہم کردار ادا کرتی ہے۔

1. اندرونی لنکس آپ کے صفحات کی اتھارٹی بناتے ہیں :

 “اس عنوان میں اندرونی روابط اور SEO میں ان کی اہمیت”، یہ لنکس گوگل کو یہ بتانے میں مدد کرتے ہیں کہ آپ کی ویب سائٹ کے کون سے صفحات ضروری ہیں ۔  اگرچہ اندرونی لنکس بیک لنکس کی طرح فائدہ مند نہیں ہیں اور آپ کی ویب سائٹ کی اتھارٹی کو نہیں بڑھا سکتے ، وہ آپ کے کچھ صفحات کو گوگل سرچ کے نتائج پر لانے میں مدد کرتے ہیں ۔  اگر آپ حکمت عملی کے ساتھ اندرونی لنکنگ کرتے ہیں ، تو وہ آپ کے صفحات کا درجہ بندی بنائیں گے ۔

2. اندرونی لنکنگ لوگوں کو آپ کی سائٹ پر زیادہ دیر تک رہنے دیتی ہے :

 زیادہ تر اندرونی لنکس ویب سائٹ نیویگیشن کے لیے کام کرتے ہیں اور ویب سائٹ کے قابل فہم ڈھانچے کو برقرار رکھتے ہیں ۔  یہ صارف کے تجربے کا فائدہ ہے ۔  ایک منطقی ویب سائٹ کا ڈھانچہ آپ کے کرال بجٹ کو بھی محفوظ بناتا ہے ۔  اندرونی لنکس سرچ انجنوں کو آپ کی سائٹ کے مزید صفحات کو انڈیکس کرنے کی اجازت دیتے ہیں ۔

 3. اندرونی لنکس ایک بہتر سائٹ کی تعمیر کے لیے کام کرتے ہیں :

 اگر آپ اپنا وقت بچانا چاہتے ہیں اور بہتر نتائج حاصل کرنا چاہتے ہیں تو آپ کو اندرونی لنکنگ کے لیے کچھ معیاری SEO ٹولز استعمال کرنے چاہئیں ۔  اندرونی ربط کے لیے درج ذیل ضروری ہیں :-

 گوگل تجزیہ کار •

 ویب سائٹ آڈیٹر •

 رینک ٹریکر •

 لنکس کی اقسام

یہاں اپنے عنوان ” اندرونی روابط اور SEO میں ان کی اہمیت ” میں اب ہم اندرونی روابط کی اقسام پر بات کرنے جا رہے ہیں ۔  اندرونی روابط کی کئی قسمیں ہیں ۔ لیکن سب سے اہم نیویگیشنل لنکس اور سیاق و سباق کے لنکس ہیں ۔  ان میں سے چند درج ذیل ہیں :-

 نیویگیشنل لنکس

 یہ لنکس سائٹ کے وسیع لنکس کے طور پر جانے جاتے ہیں اور صارفین کو آپ کی ویب سائٹ کے صفحات کی مدد سے  کرنے میں مدد کرتے ہیں ۔  نیویگیشنل لنکس متن اور شبیہیں کی شکنیویگیٹل میں آپ کے ہیڈر مینو کے طور پر ابھرتے ہیں ۔  یہ لنکس مناسب HTML فارمیٹنگ کے ساتھ نشان زد ہیں ۔  ان میں زمرہ کے صفحات ، اور ہمارے بارے میں صفحات شامل ہو سکتے ہیں ۔  نیویگیشنل روابط اتنے متنوع نہیں ہوتے لیکن نتیجہ خیز نیویگیشن بنانے کا مطلب بات چیت کے کامیاب طریقہ کار کو بنانے کے لیے بہت کچھ ہوتا ہے ۔

 سیاق و سباق کے لنکسں

سیاق و سباق کے لنکس کو مواد کے لنکس کا نام دیا گیا ہے اور وہ متعلقہ مضامین اور عنوانات کی شناخت میں مدد کرتے ہیں ۔ سیاق و سباق کے لنکس صارفین کی رہنمائی کرتے ہیں کہ وہ زیادہ دیر تک قائم رہیں اور آپ کی ویب سائٹ پر مزید مواد پڑھیں ۔  آپ باؤنس ریٹ کو بھی کم کر سکتے ہیں اور صارف کی مصروفیت کو بڑھا سکتے ہیں ۔

بک مارکس یا نامزد اینکرز

یہ اندرونی لنکس ہیں جو کسی دیئے گئے صفحہ پر ایک مخصوص حصے کا ذکر کرتے ہیں، جسے نامزد اینکرز بھی کہا جاتا ہے۔  بک مارکس آپ کے HTML میں ایک لنک کی مدد سے لاگو ہوتے ہیں۔  وہ بڑے صفحات کے ارد گرد سادہ نیویگیشن کے لیے فائدہ مند ہیں، تاکہ مواد اور ذکر کردہ حصے کے درمیان تیزی سے سوئچ کریں۔

 • اگلے/پچھلے لنکس

 ‘Rel=next’ اور ‘rel=prev’ سیریز میں صفحات کی نشاندہی کرتے ہیں اور صارفین کو ری ڈائریکٹ کرنے کے لیے چلاتے ہیں۔  گوگل کی طرف سے صفحہ بندی کو مسترد کر دیا گیا تھا، لیکن SEOs نے صفحہ بندی کا اطلاق باقاعدگی سے جاری رکھا۔  اگلے/پچھلے لنکس دوسرے سرچ انجنوں کی بھی رہنمائی کرتے ہیں۔  تاہم، گوگل ہر صفحہ کو ایک سیریز کے اندر ترتیب دینے کا مشورہ دیتا ہے تاکہ یہ خود کم و بیش قابل ہو۔

اچھے اندرونی لنکنگ کے فوائد


 ” اندرونی روابط  SEO میں ضروری ہیں ”  ہم کہہ سکتے ہیں کہ اندرونی لنکنگ دنیا بھر کی SEO پالیسی کے لیے بہت اہمیت رکھتی ہے ۔


اندرونی ربط کے کچھ فوائد درج ذیل ہیں :-


 اندرونی لنکنگ اینکر ٹیکسٹس کے ذریعے قدر کو بہتر بناتی ہے ۔

 اندرونی لنکس صارفین کو آپ کی پوری ویب سائٹ   تشریف لے جانے کے لیے رہنمائی کرتے ہیں ۔  آپ کے مضامین میں صارف دوست اندرونی روابط لاگو کرنے سے صارف نیویگیشن کا عمل آسان ہو جائے گا ۔  آپ کے اینکر ٹیکسٹ کو مناسب مواد کی نشاندہی کرنی چاہیے تاکہ یہ آپ کے صارفین کو خوش کر سکے ۔

 اگر آپ اندرونی لنکنگ کی مدد سے مختلف مواد کے نکات کے بارے میں وضاحت کر رہے ہیں تو آپ فہرست سازی کے ٹولز کے ذریعے اپنے صارفین کو پچھلے مضمون پر دوبارہ توجہ مرکوز کر سکتے ہیں ۔  لیکن اندرونی لنکنگ کے ذریعے کاپی رائٹ کے معاملات سے گریز کریں ۔


 اندرونی لنکنگ پیج رینک کو بہتر بناتا ہے •


 ہماری بحث “اندرونی روابط اور SEO میں ان کی قدر” میں اب ہم یہ بتانے جا رہے ہیں کہ اندرونی روابط صفحہ کی درجہ بندی کو بڑھاتے ہیں ۔  گہرائی میں جانے سے پہلے ہمیں جاننا ہوگا۔

کسی ویب پیج کی قیمت کا حساب لگانے کے لیے گوگل نے پیمائش طے کی ہے تاکہ یہ فیصلہ کیا جا سکے کہ ایک ویب صفحہ کتنے بیک لنکس کو قبول کرتا ہے ۔  سکور 0-10 سے شروع ہوتا ہے ۔



•  اندرونی لنکنگ کرال اور انڈیکس کرنے میں مدد کرتا ہے


 گوگل بوٹس کو صارف کے تجزیاتی طریقہ کار کو دوبارہ بنانے کے لیے منظم کیا جاتا ہے ۔  وہ آپ کی ویب سائٹ پر جائیں گے اور ان تمام لنکس اور صفحات کی پیروی کریں گے جو بلاشبہ انڈیکس کیے گئے ہیں ۔  ایک طاقتور اور ذہین اندرونی فن تعمیر کی تعمیر بوٹس کو ایسے وسیع صفحات کو دریافت کرنے میں رہنمائی کرے گی جن کا مسلسل دورہ نہیں کیا جاتا ہے ۔  یہ لنکس دوسرے صفحات کو فروغ دے سکتے ہیں اور آپ کو اونچے درجے میں مدد فراہم کر سکتے ہیں ۔



https://www.healthylifestyle11.com/2022/01/internal-links-and-their-importance-in.html


Raja Arslan

Leave a Comment